SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rx580ler iyidir fakat sürekli arıza verdiğini okumuştum. Fiyat performans olarak tabiki iyi fakat mining yapan bir arkadaş işe girişecekseniz 8gblik ekran kartlarına yönelin diyordu. Sebebini de piyasaya çıkan gtx 3080 3090 ekran kartlarından bize bir şey kalmıyor gibi açıklamıştı.
Hocam zaten 8Gb olacak en az. Aslında birileri ile değil de babam ben ve kardeşim ile yapacağız. Yani ortak vs durumları olmayacak.
Ben de şu an da hali hazırda sistemimde Vega 56 var. Bu ve bunun ayarında en kötü kart düşünüyoruz. Aslında aklımda 5700XT var ama aşırı arttı fiyatlar. yavaş yavaş kovalayacağım bakalım.