Merhabalar, yakın arkadaşlardan veya bankadan kredi çekerek 10-15K'ya alabildiğim kadar ekran kartı alıp rig yapmak istiyorum.
RX580 olabilir, yurt dışı olabilir veya 5700xt vs bakıp bulup almayı düşünüyorum. Sizce yapmaya değer mi ?
Yapanlar var mı aramızda öneriniz nedir ?
10-15 K ile mining rig yapmak
12
●194
- 22-02-2021, 11:09:23Ekran kartları bozulduğu zaman tamir edebilirseniz bence denenir. Çünkü 7-24 çalıştığı için sık sık arıza veriyor.
- 22-02-2021, 11:12:27Kart fiyatları şuan aşırı pahalı hocam.
Alt takım desen 2-3 k civarı tutar.
Elinizde bütçe varsa deneyebilirsiniz fakat kredi çekip bu işe girmenizi önermem.
Piyasada kartların fiyatları düşecek diye söylentiler var bence bunu bekleyip fiyatlar düştükten sonra kredi çekip bu işe başlayın. - 22-02-2021, 11:12:40Güç kaynağı ve çoklu anakart alacağız. Bir de sıradan intel işlemci.iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrik konusunda kısmen şansımız var. Güneş enerjisi yapıyoruz kendimiz. Yani bi kısmını en kötü panellerden alırız diye düşünüyorum.
Ama asıl soru kredi ile bu işe girilir mi ? - 22-02-2021, 11:37:50Alabileceğiniz sistem düşük olacağı için kredi ile bu işe girmek mantıksız olabilir hocam.mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartı fiyatları düşerse bu bütçe ile girilebilir. Diğer türlü önermiyorum. - 22-02-2021, 11:42:3710-15k ' ya 1 tane ekran kartı almanız zor hocam sağlam kar bırakacak kartlardan bahsediyorum. Arkadaş doğru söylemiş, 10-15k ile girmeniz çok mantıksız onu yapacağınıza al sat yapın 1 haftada ekmek yemeye başlarsınız.mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle