• 22-02-2021, 11:03:30
    #1
    Merhabalar, yakın arkadaşlardan veya bankadan kredi çekerek 10-15K'ya alabildiğim kadar ekran kartı alıp rig yapmak istiyorum.
    RX580 olabilir, yurt dışı olabilir veya 5700xt vs bakıp bulup almayı düşünüyorum. Sizce yapmaya değer mi ?
    Yapanlar var mı aramızda öneriniz nedir ?
  • 22-02-2021, 11:06:05
    #2
    2 yada 3 kart anca alabilirsiniz. diğer masrafları da ekleyin güçkaynağı riser vb. masraflı ve düşük karlı olur.Borsada takılmanız yararınıza olur.
  • 22-02-2021, 11:09:23
    #3
    Ekran kartları bozulduğu zaman tamir edebilirseniz bence denenir. Çünkü 7-24 çalıştığı için sık sık arıza veriyor.
  • 22-02-2021, 11:12:27
    #4
    Kart fiyatları şuan aşırı pahalı hocam.
    Alt takım desen 2-3 k civarı tutar.
    Elinizde bütçe varsa deneyebilirsiniz fakat kredi çekip bu işe girmenizi önermem.
    Piyasada kartların fiyatları düşecek diye söylentiler var bence bunu bekleyip fiyatlar düştükten sonra kredi çekip bu işe başlayın.
  • 22-02-2021, 11:12:40
    #5
    iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yada 3 kart anca alabilirsiniz. diğer masrafları da ekleyin güçkaynağı riser vb. masraflı ve düşük karlı olur.Borsada takılmanız yararınıza olur.
    Güç kaynağı ve çoklu anakart alacağız. Bir de sıradan intel işlemci.
    Elektrik konusunda kısmen şansımız var. Güneş enerjisi yapıyoruz kendimiz. Yani bi kısmını en kötü panellerden alırız diye düşünüyorum.
    Ama asıl soru kredi ile bu işe girilir mi ?
  • 22-02-2021, 11:22:52
    #6
    Hocam 10 15 K ile olacak işler değil hic girme derim
  • 22-02-2021, 11:30:15
    #7
    M_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 10 15 K ile olacak işler değil hic girme derim
    neden hocam ?
  • 22-02-2021, 11:37:50
    #8
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden hocam ?
    Alabileceğiniz sistem düşük olacağı için kredi ile bu işe girmek mantıksız olabilir hocam.
    Ekran kartı fiyatları düşerse bu bütçe ile girilebilir. Diğer türlü önermiyorum.
  • 22-02-2021, 11:42:37
    #9
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden hocam ?
    10-15k ' ya 1 tane ekran kartı almanız zor hocam sağlam kar bırakacak kartlardan bahsediyorum. Arkadaş doğru söylemiş, 10-15k ile girmeniz çok mantıksız onu yapacağınıza al sat yapın 1 haftada ekmek yemeye başlarsınız.