Merhabalar, yakın arkadaşlardan veya bankadan kredi çekerek 10-15K'ya alabildiğim kadar ekran kartı alıp rig yapmak istiyorum.
RX580 olabilir, yurt dışı olabilir veya 5700xt vs bakıp bulup almayı düşünüyorum. Sizce yapmaya değer mi ?
Yapanlar var mı aramızda öneriniz nedir ?