mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten 8Gb olacak en az. Aslında birileri ile değil de babam ben ve kardeşim ile yapacağız. Yani ortak vs durumları olmayacak.
Ben de şu an da hali hazırda sistemimde Vega 56 var. Bu ve bunun ayarında en kötü kart düşünüyoruz. Aslında aklımda 5700XT var ama aşırı arttı fiyatlar. yavaş yavaş kovalayacağım bakalım.
Hali hazırda bir şeyler yapıyorsanız yavaş yavaş başlayabilirsiniz. Ekran kartları düşer mi bilemiyoruz ya çıkarsa diye düşünerekten şimdiden bir yerden başlayabilirsiniz. Ama full kredi çekip girişmeyin diyebilirim.