RX580 düşünüyorum. Bir de yurt dışından da bakıyorum ekran kartları için. Yani en son çare olarak krediyi düşüneceğim. O da uzun vadede olabilir. Yani kripto piyasası düşer de çıkar da o yüzden zorlanmak istemiyorum.
rx580ler iyidir fakat sürekli arıza verdiğini okumuştum. Fiyat performans olarak tabiki iyi fakat mining yapan bir arkadaş işe girişecekseniz 8gblik ekran kartlarına yönelin diyordu. Sebebini de piyasaya çıkan gtx 3080 3090 ekran kartlarından bize bir şey kalmıyor gibi açıklamıştı.