• 20-02-2021, 03:28:51
    #1
    Thodex'e para yatırıyorsun 40 saatte yatıyor, para çekme talebini iptal ettirmek için 12 saat bekliyoruz, zaten borsada doğru düzgün yatırımcı yok bir çok coinde piyasa ucup kacarken Thodex'te alım satım yok. Burada reklamını gördüğüm için girdim bu borsaya. Aylık 3-4 milyon üzerinde alım satım geçmişim var ama bu saatten sonra ne bir kuruş yatırır işlem yaparım nede farklı bir şey. Kesinlikle ne tavsiye ediyorum nede bundan sonra bulunuyorum bu borsada.

    Adamlar memur sanıyor sanırım kendini o o birime iletiyor bu bu birime iletiyor işin yapılması 10 saat sürüyor. Borsa kardeşim burası, anlık milyonlar oynuyor ve her saniye gerçekten çok önemli. Çekim talebimi saat 5te vermişim. 5.30'e kadar transfer var diye bekliyorum çekim yapamıyorsunuz iptal edelim mi dediler, edin dedim aradan 15 saat geçmiş destekten cevap geliyor. Finans birimimize iptal talebiniz iletilmiştir. Ya sen 15 saattir nerdesin? Neden iletmedin, yada bir iptal ettirmek bu kadar mı zor 3 4 saattir de ilgili birimin keyfini bekliyorum.


    AÇIKÇA REZİLSİN THODEX!
  • 20-02-2021, 03:30:23
    #2
    Geçen de yazmıştım bir arkadaşın konusuna. "Parayı veren düdüğü çalar" bu sebeple, her reklam yapanı kaliteli zannetmek yanlış. bkz.çiftlikbank
  • 20-02-2021, 03:31:42
    #3
    biliniyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Thodex'e para yatırıyorsun 40 saatte yatıyor, para çekme talebini iptal ettirmek için 12 saat bekliyoruz, zaten borsada doğru düzgün yatırımcı yok bir çok coinde piyasa ucup kacarken Thodex'te alım satım yok. Burada reklamını gördüğüm için girdim bu borsaya. Aylık 3-4 milyon üzerinde alım satım geçmişim var ama bu saatten sonra ne bir kuruş yatırır işlem yaparım nede farklı bir şey. Kesinlikle ne tavsiye ediyorum nede bundan sonra bulunuyorum bu borsada.

    Adamlar memur sanıyor sanırım kendini o o birime iletiyor bu bu birime iletiyor işin yapılması 10 saat sürüyor. Borsa kardeşim burası, anlık milyonlar oynuyor ve her saniye gerçekten çok önemli. Çekim talebimi saat 5te vermişim. 5.30'e kadar transfer var diye bekliyorum çekim yapamıyorsunuz iptal edelim mi dediler, edin dedim aradan 15 saat geçmiş destekten cevap geliyor. Finans birimimize iptal talebiniz iletilmiştir. Ya sen 15 saattir nerdesin? Neden iletmedin, yada bir iptal ettirmek bu kadar mı zor 3 4 saattir de ilgili birimin keyfini bekliyorum.


    AÇIKÇA REZİLSİN THODEX!
    size bir sorum var neden kendini kanıtlamış borsalar varken burayı tercih ettiniz?
  • 20-02-2021, 03:36:01
    #4
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size bir sorum var neden kendini kanıtlamış borsalar varken burayı tercih ettiniz?
    R10 a olan güven.
  • 20-02-2021, 03:36:43
    #5
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size bir sorum var neden kendini kanıtlamış borsalar varken burayı tercih ettiniz?
    R10'a olan güven içindi ama insan bir kez hata yapar, 2.si aptallık. Paramı çekiyorum daha da tövbe
  • 20-02-2021, 03:38:59
    #6
    biliniyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'a olan güven içindi ama insan bir kez hata yapar, 2.si aptallık. Paramı çekiyorum daha da tövbe
    reklamlaro r10da paylasılıyordu yani anladım
  • 20-02-2021, 03:39:50
    #7
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklamlaro r10da paylasılıyordu yani anladım
    Sol en üste bakın banner oynuyor. R 10'da uzun süredir reklamı var
  • 20-02-2021, 03:40:33
    #8
    biliniyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol en üste bakın banner oynuyor. R 10'da uzun süredir reklamı var
    evet anladım ama ben ne olursa olsun yeni acılmıs bir borsaya asla girmezdim sonucta r10 dil hangi platform olursa olsun para karsılıgı reklam veriyor kimse kefil olmazki ama genede coskun beye durumu izah edin belki faydası olur
  • 20-02-2021, 03:42:28
    #9
    Adam haklı abi 5 dk da neler neler oluyo borsada bir de milyonlarla işlem yapıyorum diyo arada ki kar uçup gidiyor