Thodex'e para yatırıyorsun 40 saatte yatıyor, para çekme talebini iptal ettirmek için 12 saat bekliyoruz, zaten borsada doğru düzgün yatırımcı yok bir çok coinde piyasa ucup kacarken Thodex'te alım satım yok. Burada reklamını gördüğüm için girdim bu borsaya. Aylık 3-4 milyon üzerinde alım satım geçmişim var ama bu saatten sonra ne bir kuruş yatırır işlem yaparım nede farklı bir şey. Kesinlikle ne tavsiye ediyorum nede bundan sonra bulunuyorum bu borsada.
Adamlar memur sanıyor sanırım kendini o o birime iletiyor bu bu birime iletiyor işin yapılması 10 saat sürüyor. Borsa kardeşim burası, anlık milyonlar oynuyor ve her saniye gerçekten çok önemli. Çekim talebimi saat 5te vermişim. 5.30'e kadar transfer var diye bekliyorum çekim yapamıyorsunuz iptal edelim mi dediler, edin dedim aradan 15 saat geçmiş destekten cevap geliyor. Finans birimimize iptal talebiniz iletilmiştir. Ya sen 15 saattir nerdesin? Neden iletmedin, yada bir iptal ettirmek bu kadar mı zor 3 4 saattir de ilgili birimin keyfini bekliyorum.
AÇIKÇA REZİLSİN THODEX!
Thodex Pişmanlıktır
13
●425
- 20-02-2021, 03:30:23Geçen de yazmıştım bir arkadaşın konusuna. "Parayı veren düdüğü çalar" bu sebeple, her reklam yapanı kaliteli zannetmek yanlış. bkz.çiftlikbank
- 20-02-2021, 03:31:42size bir sorum var neden kendini kanıtlamış borsalar varken burayı tercih ettiniz?biliniyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2021, 03:36:43R10'a olan güven içindi ama insan bir kez hata yapar, 2.si aptallık. Paramı çekiyorum daha da tövbebycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2021, 03:38:59reklamlaro r10da paylasılıyordu yani anladımbiliniyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2021, 03:39:50Sol en üste bakın banner oynuyor. R 10'da uzun süredir reklamı varbycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2021, 03:40:33evet anladım ama ben ne olursa olsun yeni acılmıs bir borsaya asla girmezdim sonucta r10 dil hangi platform olursa olsun para karsılıgı reklam veriyor kimse kefil olmazki ama genede coskun beye durumu izah edin belki faydası olurbiliniyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle