Konu
Thodex Pişmanlıktır
20-02-2021, 03:39:50
#7
biliniyo
bycaos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
reklamlaro r10da paylasılıyordu yani anladım
Sol en üste bakın banner oynuyor. R 10'da uzun süredir reklamı var