biliniyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'a olan güven içindi ama insan bir kez hata yapar, 2.si aptallık. Paramı çekiyorum daha da tövbe
reklamlaro r10da paylasılıyordu yani anladım