biliniyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sol en üste bakın banner oynuyor. R 10'da uzun süredir reklamı var
evet anladım ama ben ne olursa olsun yeni acılmıs bir borsaya asla girmezdim sonucta r10 dil hangi platform olursa olsun para karsılıgı reklam veriyor kimse kefil olmazki ama genede coskun beye durumu izah edin belki faydası olur