• 20-02-2021, 03:45:18
    #10
    dev
    Kurumsal Üye
    Yillardir kullaniyorum. Para cekim taleplerimde hic bir sorun yasamadim.
  • 20-02-2021, 03:46:00
    #11
    Forumu incelediğimde sayısız şikayet var ve baktığımda bir çok platformda teknik sorunların üzerinde fazlaca durulmuş. Şahsi fikrim bu tarz firmaların sponsorluğu foruma da zarar verecektir prestij aşamasında. Mesela ticimax, bu reklamı bile görünce forumun prestijini pekiştiriyor ama thodex harbiden rezillik. Tabi ki forumun sahibide yönetimi de var bunlar sadece yorum ve eleştiri olarak yapılan yorumlar. Yoksa forumun prestijini de iyiliğinide fazlasıyla düşünüyorlar eminim.
  • 20-02-2021, 05:54:55
    #12
    Binance varken hepsi bence boş ytd
  • 20-02-2021, 07:39:11
    #13
    thodex i koineks olduğu zamandan beri kullanırdım fakat 2 gün önce btcturke uye olarak ordan tamamen bağlantımı kestim. Sebebi hacmi düşük para yatırma ve çekme çok uzun sürüyor mobil uygulamaları vasat şekilde kötü canlı destekleri yok talep açsan saatlerce cevap yok. şuan btcturk daha iyi gibi.
  • 20-02-2021, 20:07:12
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Buyurun gelin hocam binanceye isterseniz %10 referans kodumu paylaşabilirim.