Forumu incelediğimde sayısız şikayet var ve baktığımda bir çok platformda teknik sorunların üzerinde fazlaca durulmuş. Şahsi fikrim bu tarz firmaların sponsorluğu foruma da zarar verecektir prestij aşamasında. Mesela ticimax, bu reklamı bile görünce forumun prestijini pekiştiriyor ama thodex harbiden rezillik. Tabi ki forumun sahibide yönetimi de var bunlar sadece yorum ve eleştiri olarak yapılan yorumlar. Yoksa forumun prestijini de iyiliğinide fazlasıyla düşünüyorlar eminim.