• 14-02-2021, 17:01:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende alttan desteklemeyi düşünüyorum aynı şekilde. Daha önce haftasonu bir coine yatırmış zararla bozmuştum hafta içi perşembe günü yükselmişti baya pişman olmuştum
    Paribuda 303 küsür şuan ama binancede 292 TL çok garip
  • 14-02-2021, 17:02:15
    #11
    yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabredin sabredin. Eilmde yüklü avax vardı 20 gün bekledim. Artık umudu kesmiştim yükselmez diye ve başka coine geçtim. Çıktıktan iki gün sonra 450 yaptı İçim gitti
    En çok içimi yiyende avax 50 lirayken almamam pahali demem😂😂
  • 14-02-2021, 17:04:04
    #12
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paribuda 303 küsür şuan ama binancede 292 TL çok garip
    Evet paribu ve binance arasında fiyat farkı oluyor, diğer coinler de de bu fark oluşabilir.

    Hatta bazı akıllı arkadaşlar binanceden alıp paribuya aktarmayı bile düşünüyorlardı, ama düşündükleri gibi olmadı transfer kapalı 🤣
  • 14-02-2021, 17:04:04
    #13
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok içimi yiyende avax 50 lirayken almamam pahali demem😂😂
    Öyle deme ben 25 liradan aldım az birşey kar görünce sattım, ondan sonra 10x yaptı
  • 14-02-2021, 17:04:42
    #14
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok içimi yiyende avax 50 lirayken almamam pahali demem😂😂
    Ben o dönemde almış birisiyim ama çok bekletmişti. Gitti güzelim karlar.
  • 14-02-2021, 17:04:47
    #15
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle deme ben 25 liradan aldım az birşey kar görünce sattım, ondan sonra 10x yaptı

    Başımıza ne geliyorsa sabırsızlıktan geliyor 1 ay idare edebilsek güzel miktarlar yakalarız neo 18 tlydi be 🤣
  • 14-02-2021, 17:05:28
    #16
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başımıza ne geliyorsa sabırsızlıktan geliyor 1 ay idare edebilsek güzel miktarlar yakalarız neo 18 tlydi be 🤣
    Evet bu piyasada en önemli şey sabır oda bende yok.
  • 14-02-2021, 17:06:52
    #17
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başımıza ne geliyorsa sabırsızlıktan geliyor 1 ay idare edebilsek güzel miktarlar yakalarız neo 18 tlydi be 🤣
    Elon mu demişti tüm paranızı tek coine yatırmayın diye😂 adam çok haklı
  • 14-02-2021, 17:07:38
    #18
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bu piyasada en önemli şey sabır oda bende yok.
    Ben yeni öğreniyorum sabretmeyi, sabredeyim derken umarım zararla oturmam😂