Golsime adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avax nereye gidiyor acaba?
25
●540
- 14-02-2021, 17:02:15En çok içimi yiyende avax 50 lirayken almamam pahali demem😂😂yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 17:04:04Evet paribu ve binance arasında fiyat farkı oluyor, diğer coinler de de bu fark oluşabilir.AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatta bazı akıllı arkadaşlar binanceden alıp paribuya aktarmayı bile düşünüyorlardı, ama düşündükleri gibi olmadı transfer kapalı 🤣 - 14-02-2021, 17:04:04Öyle deme ben 25 liradan aldım az birşey kar görünce sattım, ondan sonra 10x yaptılaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 17:04:42laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben o dönemde almış birisiyim ama çok bekletmişti. Gitti güzelim karlar.
- 14-02-2021, 17:04:47arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başımıza ne geliyorsa sabırsızlıktan geliyor 1 ay idare edebilsek güzel miktarlar yakalarız neo 18 tlydi be 🤣 - 14-02-2021, 17:05:28Evet bu piyasada en önemli şey sabır oda bende yok.Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 17:06:52Elon mu demişti tüm paranızı tek coine yatırmayın diye😂 adam çok haklıGolsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 17:07:38Ben yeni öğreniyorum sabretmeyi, sabredeyim derken umarım zararla oturmam😂arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçim gitti
Ben o dönemde almış birisiyim ama çok bekletmişti. Gitti güzelim karlar.