Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende alttan desteklemeyi düşünüyorum aynı şekilde. Daha önce haftasonu bir coine yatırmış zararla bozmuştum hafta içi perşembe günü yükselmişti baya pişman olmuştum
Paribuda 303 küsür şuan ama binancede 292 TL çok garip