• 14-02-2021, 16:52:15
    #1
    Avax düşüşe geçti 40 doları gördü daha aşağı inmesi muhtemel midir?
    Hafta sonunun azizliğine mi uğradı nedir anlam veremedim görüşünüz nedir?
  • 14-02-2021, 16:55:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yüzde 15 düşmüş durumda.
    Acaba şuan yatırım yapsam mı diye düşünüyorum.
  • 14-02-2021, 16:57:48
    #3
    avax ve doge canımızı okudu şu 2 günde :/
  • 14-02-2021, 16:58:27
    #4
    İyi düşüyor zarardayim yükselmezse sabredicez artık 😅
  • 14-02-2021, 16:59:03
    #5
    Ortalama bir ay kadar daha bu şekilde devam eder 220-300 bantlarında daha sonra çıkacağı düşüncesindeyim. YTD.
  • 14-02-2021, 16:59:15
    #6
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 15 düşmüş durumda.
    Acaba şuan yatırım yapsam mı diye düşünüyorum.
    Bende alttan desteklemeyi düşünüyorum aynı şekilde. Daha önce haftasonu bir coine yatırmış zararla bozmuştum hafta içi perşembe günü yükselmişti baya pişman olmuştum
  • 14-02-2021, 17:00:07
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avax ve doge canımızı okudu şu 2 günde :/
    Dogeye hiç bir zaman sıcak bakmadım. Uzaklaşın efenim
  • 14-02-2021, 17:00:43
    #8
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi düşüyor zarardayim yükselmezse sabredicez artık 😅
    Sabredin sabredin. Eilmde yüklü avax vardı 20 gün bekledim. Artık umudu kesmiştim yükselmez diye ve başka coine geçtim. Çıktıktan iki gün sonra 450 yaptı İçim gitti
  • 14-02-2021, 17:01:20
    #9
    Çıkacak bakalım, bekliyoruz. Yatırım tavsiyesi değildir.