Avax düşüşe geçti 40 doları gördü daha aşağı inmesi muhtemel midir?
Hafta sonunun azizliğine mi uğradı nedir anlam veremedim görüşünüz nedir?
Avax nereye gidiyor acaba?
25
●540
- 14-02-2021, 16:59:15Bende alttan desteklemeyi düşünüyorum aynı şekilde. Daha önce haftasonu bir coine yatırmış zararla bozmuştum hafta içi perşembe günü yükselmişti baya pişman olmuştumAYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 17:00:07Dogeye hiç bir zaman sıcak bakmadım. Uzaklaşın efenimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 17:00:43Sabredin sabredin. Eilmde yüklü avax vardı 20 gün bekledim. Artık umudu kesmiştim yükselmez diye ve başka coine geçtim. Çıktıktan iki gün sonra 450 yaptılaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçim gitti
İçim gitti