laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi düşüyor zarardayim yükselmezse sabredicez artık 😅
Sabredin sabredin. Eilmde yüklü avax vardı 20 gün bekledim. Artık umudu kesmiştim yükselmez diye ve başka coine geçtim. Çıktıktan iki gün sonra 450 yaptı İçim gitti