Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başımıza ne geliyorsa sabırsızlıktan geliyor 1 ay idare edebilsek güzel miktarlar yakalarız neo 18 tlydi be 🤣
Elon mu demişti tüm paranızı tek coine yatırmayın diye😂 adam çok haklı