laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En çok içimi yiyende avax 50 lirayken almamam pahali demem😂😂
Öyle deme ben 25 liradan aldım az birşey kar görünce sattım, ondan sonra 10x yaptı