• 30-01-2021, 09:41:54
    #1
    Merhaba Arkadaslar,

    Kripto paralarla ilgili biri olarak ordan burdan edindigim sinyalleri (onlarca kisi takip edip cikartilan sinyaller) burada paylasmayi dusunuyorum, isteyen kaale alir isteyen almaz ve ayrica kesinlikle yatirim tavsiyesi degildir, kendim aldigim para birimlerinden bahsedecegim


    Analiz yapmiyorum yapamiyorum

    aldigim coinler genelde USD paritesinde dir BTC ile yurumuyorum ama btc yukseliirken vur kac yapilabilir bence

    19/02/2021
    KMD/ USDT - alim 1.35 - 1.95 satis emri
    Steem/ BTC alim 1035 - 1230 satis emri
    FLM/ BTC alim 1000 - 1265


    kisa vadeli dediklerimde stop los koyarak bellii bir dusus oraninda satis yapip kardan zarar ederek yukseliriken tekrar alim yaparak kar oraninizi artirabilirsiniz

    genelde yukseldigi oranin yarisi kadar dusus yapip destek ile destek noktasini asma yapip yukselise devam edebiliyor, burda takip edip baktinizki yukselise devam ediyor tekrar alim yaparak yukseltmeye devam edebilirsiniz

    dedigim gibi takip istiyor ve panik yapmayin


    ayrica:

    LIT - Binance uzerinde 04/02 tarihinde lstelenmesi bekleniyor
    Nord - Bitmax
    Dodo ve KIF - Gate borsasinda
    yatirimlarim olan coinler
  • 30-01-2021, 09:43:58
    #2
    Hocam bu yasak diye biliyorum evet çok iyi bir şey ama burada izin verilmiyor diye anımsıyorum
  • 30-01-2021, 09:49:57
    #3
    Emeğinize sağlık vakit ayırmış olmanız bile güzel. Peki analiz yapmadan, yapamadan neye göre bu kararları aldınız üstadım?
  • 30-01-2021, 09:53:49
    #4
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu yasak diye biliyorum evet çok iyi bir şey ama burada izin verilmiyor diye anımsıyorum
    kurallarda sinyal paylasimi yasak yazmiyordu


    CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğinize sağlık vakit ayırmış olmanız bile güzel. Peki analiz yapmadan, yapamadan neye göre bu kararları aldınız üstadım?

    konu icinde neye gore karar alip coinlere girdigimii net birsekilde belirttim, biraz daha diikkatli okuyunuz
  • 30-01-2021, 09:59:35
    #5
    Gecen forumda biri kazandiricak diye yazdi birisi yatirim yapip zarar etti kendimi oldurucem diyordu
  • 30-01-2021, 09:59:36
    #6
    Lit'in binance de yer bulacağının bi açıklaması vs. varmı
  • 30-01-2021, 10:12:27
    #7
    firstdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecen forumda biri kazandiricak diye yazdi birisi yatirim yapip zarar etti kendimi oldurucem diyordu

    mumkun insanogluyuz fakat ben kazandiracak demiyorum ve demedim de ama sabirli olundugu takdiirde kaybedenide gormedim

    adamlar kredi cekp coine giriyor bu cok yanlis ben aylardir dogeyi takip ediyordu 15 gun cibvari oldu artik biktik ve 30 bin dogeyi elimden ckardim, biraz daha sabirli olmam gerekiiyormus mesela (ornek)

    paraniz olacak ve ona ihtiyaciniz olmayacak, yada kiisa vadede ihtiyaciniz olmayacak, yoksa hep husran olur, cunku o para lazim sa veya onunla biseyler yapma plani icindeyseniz ve aldiginz coin asagi mum atarsa stress yapacaksiniiz, buda sabirsizliga yol acar ve kaybiniz olur,

    gercekden ciiddi bir sinir sistemi istiyor ve tabi paralii olmak gerekiyor

    ben iiilk girdigimde bundan 1 sene kadar once 100 lra ile basladim kendimi sinadim yapabilicekmiyim nekadar takip edeblicem neksar neyi gorebilicem, 1-2 ayda 100 liranin ustundeydim oyle yada boyle braiz dustum biraz ciktim 120 lira gibi bir rakamda daha buyuk birorana gecmeye karar verdim ve oyle oyle hedeflerimi yukselttim

    bazen oluyor eliimdeki para %50 ddusuyor, ama beklemek zorundasin yada hzli takiple yukselen b r coin gorursen satiip ordan telafii etmen gerekiyor , stop loslar var, stop patlamalar var var oglu var, ilgi istiyor

    bir isiniz varsa burdan gunbluk kazancla gecim saglamayi unutun, isinizi yada bu tarafdan coin dunyasindan para kazanmayi sececeksinz, ki oda oyle bodoslama olmuyor maalesef cidddi emek bilgi arastirma istyot

    koru korune yapilan cogu is zararla sonuclaniir, cok sanslii olup kazanan iistisnalar haric

    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lit'in binance de yer bulacağının bi açıklaması vs. varmı
    bakmadim, dedigim gibi takip ettigim kisiden aldim, surekli bakip gercek oldugunu farkettigim icin arastirma geregi duymuyorum,

    kisilerin sotylediikleri herseyii kaale almiyorum, izliyorum kac bilgi verdiyor kactanesi dogru kactanesi yanlis kaci tutuyor bakiyorum ve oyle karar veryorum
  • 30-01-2021, 10:20:43
    #8
    CAPOEIRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaslar,

    Kripto paralarla ilgili biri olarak ordan burdan edindigim sinyalleri (onlarca kisi takip edip cikartilan sinyaller) burada paylasmayi dusunuyorum, isteyen kaale alir isteyen almaz ve ayrica kesinlikle yatirim tavsiyesi degildir, kendim aldigim para birimlerinden bahsedecegim


    Analiz yapmiyorum yapamiyorum

    DogeCoin vurkac
    TWT (uzun vade)
    1Inc (uzun vade)
    LTC (uzun vade)
    ETH (uzun vade)
    Bittorrent (kisa vade)
    CHR (kisa vade)

    ayrica:

    LIT - Binance uzerinde 04/02 tarihinde lstelenmesi bekleniyor
    Nord - Bitmax
    Dodo ve KIF - Gate borsasinda
    yatirimlarim olan coinler
    twitter veya telegram grubunuz var mi
  • 30-01-2021, 11:28:24
    #9
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    twitter veya telegram grubunuz var mi
    hayir yok, paylasmaya yeni basladim o da suan iicin sadece R10 da