Merhaba Arkadaslar,
Kripto paralarla ilgili biri olarak ordan burdan edindigim sinyalleri (onlarca kisi takip edip cikartilan sinyaller) burada paylasmayi dusunuyorum, isteyen kaale alir isteyen almaz ve ayrica kesinlikle yatirim tavsiyesi degildir, kendim aldigim para birimlerinden bahsedecegim
Analiz yapmiyorum yapamiyorum
DogeCoin vurkac
TWT (uzun vade)
1Inc (uzun vade)
LTC (uzun vade)
ETH (uzun vade)
Bittorrent (kisa vade)
CHR (kisa vade)
ayrica:
LIT - Binance uzerinde 04/02 tarihinde lstelenmesi bekleniyor
Nord - Bitmax
Dodo ve KIF - Gate borsasinda
yatirimlarim olan coinler
twitter veya telegram grubunuz var mi