Merhaba Arkadaslar,
Kripto paralarla ilgili biri olarak ordan burdan edindigim sinyalleri (onlarca kisi takip edip cikartilan sinyaller) burada paylasmayi dusunuyorum, isteyen kaale alir isteyen almaz ve ayrica kesinlikle yatirim tavsiyesi degildir, kendim aldigim para birimlerinden bahsedecegim
Analiz yapmiyorum yapamiyorum
aldigim coinler genelde USD paritesinde dir BTC ile yurumuyorum ama btc yukseliirken vur kac yapilabilir bence
19/02/2021
KMD/ USDT - alim 1.35 - 1.95 satis emri
Steem/ BTC alim 1035 - 1230 satis emri
FLM/ BTC alim 1000 - 1265
kisa vadeli dediklerimde stop los koyarak bellii bir dusus oraninda satis yapip kardan zarar ederek yukseliriken tekrar alim yaparak kar oraninizi artirabilirsiniz
genelde yukseldigi oranin yarisi kadar dusus yapip destek ile destek noktasini asma yapip yukselise devam edebiliyor, burda takip edip baktinizki yukselise devam ediyor tekrar alim yaparak yukseltmeye devam edebilirsiniz
dedigim gibi takip istiyor ve panik yapmayin
ayrica:
LIT - Binance uzerinde 04/02 tarihinde lstelenmesi bekleniyor
Nord - Bitmax
Dodo ve KIF - Gate borsasinda
yatirimlarim olan coinler