Hocam bu yasak diye biliyorum evet çok iyi bir şey ama burada izin verilmiyor diye anımsıyorum
kurallarda sinyal paylasimi yasak yazmiyordu
Emeğinize sağlık vakit ayırmış olmanız bile güzel. Peki analiz yapmadan, yapamadan neye göre bu kararları aldınız üstadım?
konu icinde neye gore karar alip coinlere girdigimii net birsekilde belirttim, biraz daha diikkatli okuyunuz