• 04-02-2021, 17:39:01
    #46
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hocam üstteki net yazıyor zaten 580 ama alttakinde yazmıyor. fiyatlar çok iyiymiş
    Kafamda deli sorular girsemmi girmesemmi 2 bin dolarım var köşede girsem yol yordam bilmiyorum
  • 04-02-2021, 17:54:17
    #47
    @RionLi;
    bilgisayardan anlıytorsanız girin yoksa bulaşmayın yada bana bir kart gönderin ömür boyu ücretsiz destek
  • 17-08-2021, 23:21:49
    #48
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hocam üstteki net yazıyor zaten 580 ama alttakinde yazmıyor. fiyatlar çok iyiymiş
    devam ediyor musunuz hocam? sırf kartınız 7000 tl olmuş 2.el satsanız gene 2ye katlamıştır maliyetiniz yok bence. heves edip giresim vardı ekran kartı falan kalmamış piyasa da.
  • 18-08-2021, 08:21:40
    #49
    Ruhsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devam ediyor musunuz hocam? sırf kartınız 7000 tl olmuş 2.el satsanız gene 2ye katlamıştır maliyetiniz yok bence. heves edip giresim vardı ekran kartı falan kalmamış piyasa da.
    YOK Hocam elimden çıkardım hepsini güzel paraya
  • 18-08-2021, 08:39:57
    #50
    Hayırlı İşler..

    pm atıyorum cevaplarsan sevinirim
  • 18-08-2021, 17:51:30
    #51
    API
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun düşünen varsa bende sıfır kutusunda 3 ekran kartı var iki adeti ASUS RTX 3080 - 1 ADET 2080 Ti mevcut kapalı kutusunda istanbul içi acil vercem düşünen yatırımcılar madenciler yazsın fiyat uygun arkadaşlar.
  • 21-08-2021, 23:25:12
    #52
    Bugün bu kartı aldım.
    GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8GB GDDR6 256 Bit

    Yeni bir yatırım aracı olarak görüyorum, sorum şu.
    8.000,-₺'ye aldım, sıfır kapalı kutu, sizce doğru mu yaptım, madenci arkadaşlar ?
  • 23-08-2021, 09:27:40
    #53
    Matrax35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.

    Bu konu başlığı altında günlük olarak sizlere gelir-gider vb. konularda yardımcı olmaya çalışacağım. Öncelikle 2014 yılında 30+ fazla kart ile yapmış olduğun dogecoin madenciliğini btc bitecek vb. konulardan bozdurup satmıştım. Tabi o zamanlar btc 500 dolar ve ben gani gani btc üretimi yapıyordum. Hayatımın en büyük pişmanlığı diyebilirim Neyse sağlığımız yerinde çok şükür. Yaptıklarımdan pişman değilim aklım hala yapamadıklarımda deyip yeni bir adım daha attım. Aklımda duracağına balkonumda dursun. Hayırlısı ile başladık yeni eth kazımına.

    Sene 2014 R9 290 Kartlar ile yaptığım dogecoin madenciği
    Sene 2021 RX 580-590 Kartlar ile yaptığım eth madenciliği


    Topladığım sistem malum piyasadaki stok durumu ve mining işinin tekrar gündeme gelmesi ile artmaya başladı. Fakat daha fazla artacağına inanarak ve bekleyeceğim süre ile çalıştırıp 1 ayda fazladan zamlı fiyatlara çalışsın mantığı ile ben kabullendim ve güncel fiyatlardan topladım sistemi. Alırken tek bir yerden toplu oda olsun buda olsun oradan ayrı kargo beklemeyeyim diye aceleye getirirken piyasadan 50+ ₺ fazladan alınmış ürünlerde mevcut. Sağlık olsun.
    • Asrock H110 Pro BTC+ Anakart = 1850 ₺
    • Intel Pentium G4400 Soket 1151 3.3GHz 3MB Önbellek 14nm İşlemci = 650 ₺
    • Afox 4GB 2400MHz DDR4 Ram = 200 ₺
    • 13 GPU Open Air Mining Rig Kasası = 675 ₺
    • 6X MSI AMD Radeon RX 580 Armor OC 8 GB 256 Bit GDDR5 Ekran Kartı = 22.350 ₺
    • 7X XFX AMD Radeon RX 590 Fatboy 8GB GDDR5 256Bit DX12 Gaming Ekran Kartı = 21.700 ₺
    • 2X Everest EPS-1650 1650 W Güç Kaynağı = 2900 ₺
    • 15X S-link SL-EX226 PCI-E 1x to 16x Sata 6pin Bitcoin Riser = 1045 ₺
    • Alfais 5145 24 Pin Atx Dual Psu Çoklayıcı = 30 ₺
    • Sandisk 8 GB Flash Bellek = 0 ₺
    Toplam Maliyet :51.400 ₺

    Bütün sistemi kurduktan sonra kartların modlama işini @ilkansahin; yaptı. Emeğinin karşılığını sonuna kadar hak ediyor. Gece saat kaç olursa olsun desteğini esirgemedi elinden geleni yaptı ve hala benim isteğim üzerine deneme yanılma mantığı doğrultusunda değişlikler yapıyor.
    Bu iş için bir kıvılcım bekliyordum ve @F.Gungor; yaptığı paylaşımlarla pm ile yaptığı ön bilgilendirme ve desteği için kendisine çok teşekkür ederim. Sana da bol kazançlar.

    Kartların modlama işini bitirdikten sonra işletim sistemi olarak "Hive OS" kurulumu yaptık. Usb belleğe boot ettikten sonra çalıştırıp ince ayarlarını yapmaya başladık.

    Kazanç Hesaplama ;

    Havuz olarak "Hiveon" tercih ettik.

    13 GPU Ekran Kartı ile Alınan mh/s = 395 mh's
    Ortalama Günlük Gelir = 25.46 $
    Ortalama Aylık Gelir = 700 $

    Ethereum Mining Pool

    https://hiveon.net/eth?miner=0xA1448...39d502D2bdA604

    Konumu okuduğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Lütfen kartları nereden aldın hala stok var mı gibisinden sorular ile gelmeyin bende hepsini internet üzerinden aldım. Daha uygun fiyatlı kart bulursam ikinci sistemi hemen faaliyete geçirmek istiyorum.

    Son Güncelleme
    16.01.2021 - 28.01.2021 arasında 0,21771 ETH ürettik. Yaklaşık güncel kurdan hesaplarsak 277 $ yapar. Arada cihaz kapandı farklı yere taşındı derken 1-2 gün kaybımız oldu.

    28.01.2021 = 9 Adet RX 580 Armor 8GB Ekran kartı daha ilave yaptım. Ortalama 678 mh/s alıyorum. Güncel kurdan her şey yolunda giderse günlük 50$ - Aylık 1500 $ kazanç bekliyorum inşallah.

    şuan hangi durumdasınız hocam?

    şuan kazım kurulacak sistem kaça mallolur ?
  • 23-08-2021, 09:48:58
    #54
    truvahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün bu kartı aldım.
    GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8GB GDDR6 256 Bit

    Yeni bir yatırım aracı olarak görüyorum, sorum şu.
    8.000,-₺'ye aldım, sıfır kapalı kutu, sizce doğru mu yaptım, madenci arkadaşlar ?
    Eğer aynı sorun ti de de varsa hata yapmışssınız hocam çünkü 3060 lar mining e kapalı kartlar farklı bir driver kurarak mining e açılıyor alt takımı farklı olmak zorunlu hive os üzerinden çalışmıyor filan bu şekilde daha bir kaç sorunu var ama bu sorunlar ti de var mı ondan pek emin değilim onu araştırmanız gerek.