aynen hocam üstteki net yazıyor zaten 580 ama alttakinde yazmıyor. fiyatlar çok iyiymiş
devam ediyor musunuz hocam? sırf kartınız 7000 tl olmuş 2.el satsanız gene 2ye katlamıştır maliyetiniz yok bence. heves edip giresim vardı ekran kartı falan kalmamış piyasa da.