Evet, Windows ortamını kullanıyorum,
Kryptex ile.
Bende ki avantaj şu, sistemler 7/24 çalışıyor ancak Sabahları Normal işleri yaparken de kullandığımız cihazlar olduğu için, Elektrik Masrafı Otomatik olarak %50 düşmüş oluyor.
40+40 : 80 MHz şu anda.
Yeni gelecek 60 MH diye tahmin ediyorum ve sonuç olarak 140 MHz olur.