• 21-01-2021, 02:51:21
    #28
    Matrax35 on numara insan. Kendisine danıştım saolsun beni bilgilendirdi.
    Şuan bende 10 adet rtx 3080 li rig sistemden kurmak istiyorum da satılıkda makul fiyatlı 3080 ekran kartı bulamadım. 50 Adet RT 580 8 gb da olur. Bilen gören varsa bilgilendirsin lütfen.
  • 28-01-2021, 01:10:15
    #29
    16.01.2021 - 28.01.2021 tarihi arasında kazancımızı konuda güncellemiş bulunuyorum. 9 adet RX 580 kart daha aldım bu hafta 2. rig kurup 685 mh/s çıkaracağım inşallah.
  • 28-01-2021, 01:49:46
    #30
    Hayırlı olsun kardeşim. Başarılar Bende Yapıyorum şükür memnunum. Rabbim Herkese Bol kazanç versin.
  • 28-01-2021, 05:41:01
    #31
    Matrax35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16.01.2021 - 28.01.2021 tarihi arasında kazancımızı konuda güncellemiş bulunuyorum. 9 adet RX 580 kart daha aldım bu hafta 2. rig kurup 685 mh/s çıkaracağım inşallah.
    hocam kartlari nereden aliyorsunuz. genelde ben piyasada bulamiyorum. fiyatlar ne kadar?
  • 28-01-2021, 06:06:12
    #32
    bol kazançlar dilerim.

    peki diyelim işler ters gitti kazı bitti ya da masrafı kurtarmaz oldu diyelim bu 50 bine alınan malzmeyi geri satma imkanı var mı? varsa kaça gider?
  • 28-01-2021, 06:10:09
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok iyi, bol kazançlar
  • 28-01-2021, 23:48:22
    #34
    canatas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kardeşim. Başarılar Bende Yapıyorum şükür memnunum. Rabbim Herkese Bol kazanç versin.
    Teşekkür ederim hocam. Siz kaç mh/s ile yapıyorsunuz. Hangi kartları kullanıyorsunuz.

    shevsevko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kartlari nereden aliyorsunuz. genelde ben piyasada bulamiyorum. fiyatlar ne kadar?
    Hocam sahibinden de buldum kartları toplu satıyordum. Bindim arabaya elden gittim aldım.
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bol kazançlar dilerim.
    Teşekkür ederim.
    peki diyelim işler ters gitti kazı bitti ya da masrafı kurtarmaz oldu diyelim bu 50 bine alınan malzmeyi geri satma imkanı var mı? varsa kaça gider?
    Sanmıyorum hocam kartların değeri 2000-2500 bandında. Mining olayı tekrar zorlaşır kartlar satılmaya başlayınca çok zararına olacağını düşünüyorum tek ümidimiz ana parayı kurtarmak sonrası hayırlısı ile devam eder inşallah.
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi, bol kazançlar
    Teşekkür ederim hocam.
  • 31-01-2021, 04:20:41
    #35
    Hayırlı olsun, kazancınız daim olsun
  • 01-02-2021, 03:44:25
    #36
    Elektrik sarfiyatı ve barındırdığınız yer hakkında bilgi verir misiniz ?

    Benim bu tarz sistemlerde en çok korktuğum olay, ani voltaj değişimlerinde, elektrik gelip gitmesi durumunda cihazlarda oluşabilecek sorunlar.