canatas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun kardeşim. Başarılar Bende Yapıyorum şükür memnunum. Rabbim Herkese Bol kazanç versin.
Teşekkür ederim hocam. Siz kaç mh/s ile yapıyorsunuz. Hangi kartları kullanıyorsunuz.

shevsevko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kartlari nereden aliyorsunuz. genelde ben piyasada bulamiyorum. fiyatlar ne kadar?
Hocam sahibinden de buldum kartları toplu satıyordum. Bindim arabaya elden gittim aldım.
dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bol kazançlar dilerim.
Teşekkür ederim.
peki diyelim işler ters gitti kazı bitti ya da masrafı kurtarmaz oldu diyelim bu 50 bine alınan malzmeyi geri satma imkanı var mı? varsa kaça gider?
Sanmıyorum hocam kartların değeri 2000-2500 bandında. Mining olayı tekrar zorlaşır kartlar satılmaya başlayınca çok zararına olacağını düşünüyorum tek ümidimiz ana parayı kurtarmak sonrası hayırlısı ile devam eder inşallah.
Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi, bol kazançlar
Teşekkür ederim hocam.