truvahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3060 Serisi 2 tane kartım var, Etherium'da 40 MHz veriyor.
Bakalım, gelince göreceğim.
Windows üzerinden kazım yapıyorsunuz anladığım kadarıyla ve ayrıca vermez demedim bende de 3060 kartlar mevcut sadece uğraştırıyor hive os kurulmuyor windows üzerinden kazmak zorundasınız oc yi sanal olarak değil de kartın belleğine atıyorsunuz vs. gibi.