3060 Serisi 2 tane kartım var, Etherium'da 40 MHz veriyor.
Bakalım, gelince göreceğim.

dogan500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer aynı sorun ti de de varsa hata yapmışssınız hocam çünkü 3060 lar mining e kapalı kartlar farklı bir driver kurarak mining e açılıyor alt takımı farklı olmak zorunlu hive os üzerinden çalışmıyor filan bu şekilde daha bir kaç sorunu var ama bu sorunlar ti de var mı ondan pek emin değilim onu araştırmanız gerek.