Bugün bu kartı aldım.
GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8GB GDDR6 256 Bit

Yeni bir yatırım aracı olarak görüyorum, sorum şu.
8.000,-₺'ye aldım, sıfır kapalı kutu, sizce doğru mu yaptım, madenci arkadaşlar ?