Bugün bu kartı aldım.
GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8GB GDDR6 256 Bit
Yeni bir yatırım aracı olarak görüyorum, sorum şu.
8.000,-₺'ye aldım, sıfır kapalı kutu, sizce doğru mu yaptım, madenci arkadaşlar ?
Eğer aynı sorun ti de de varsa hata yapmışssınız hocam çünkü 3060 lar mining e kapalı kartlar farklı bir driver kurarak mining e açılıyor alt takımı farklı olmak zorunlu hive os üzerinden çalışmıyor filan bu şekilde daha bir kaç sorunu var ama bu sorunlar ti de var mı ondan pek emin değilim onu araştırmanız gerek.