• 07-09-2020, 02:35:01
    #28
    Kaldıraç risklidir. Spot alır, satarım. İki çizgi çeker, haftalık ve aylık trendlere bakarım. Gerisi hissiyat.
  • 07-09-2020, 02:38:35
    #29
    Kaldıraç yazı turaya benzer.3-5 kere yazı tura at,eğer çoğunlukta istediğin yön gelirse öyle gir.Çünkü bir farkı yok
  • 07-09-2020, 02:45:08
    #30
    kredi çekin bayern münih maçına oynayın
  • 07-09-2020, 02:45:17
    #31
    Kaldıraç neden haram olsun ki?
    Oynamayı bilmiyorsan kaldıraçda batmaktan başka çaren yok zaten. Geçmiş olsun!
  • 07-09-2020, 02:49:03
    #32
    250 dolar gittiyse üzülme 😂 18.500 dolar duman ettik sen bebim yerimde olsan ne yaparsın sen bana akıl ver hacım.
  • 07-09-2020, 02:51:02
    #33
    ben geçen hafta 1 saatte 2 bin dolar kaybettim ama kaldıraçlı işlemlerde değil spot piyasada stop oldum gitti para stop koymasam yine aynı fiyata gelecek ve zararsız kurtulmuş olacaktım ama daha alttan alım için alım emri girdim dipten geldi bugün 17 bin tl kâra geçtim tabiikide spot piyasada kaldıraçlı piyasalardan uzağım..spotta işlem yapın kaldıraç çok tehlikeli spotta paranız yarıya düşse bile beklediğiniz taktirde eski bakiyeye geliro hatta 2x - 10x - 100x - ..x'e kadar gidiyor o para..250 dolar kaybı nasihat olarak alın pahalı bi ders gibi görün yapacak birşey yok.
  • 07-09-2020, 02:51:45
    #34
    Hayatım boyunca borsa işine falan girmedim. Kafam basmıyor zaten sanırım o konulara. Ve iyi ki diyorum. Ben biraz teyzelik yatırım gözüyle bakıyorum olaya. En başından bu yana altına yatırım yapıyorum ve daha hiç zarar ettiğim olmadı.

    Geçmiş olsun.
  • 07-09-2020, 03:02:34
    #35
    Forex piyasalarında işlem yapmak için 50.000₺ teminat şartı olmasının nedeni budur. Her merak edenin ve bilmeyenin işlem yapıp biriktirdiği üç beş kuruşu kaybetmesin diye. Bilmeyen kaldıraçlı sistemden uzak dursun.
  • 07-09-2020, 04:31:33
    #36
    EnteresanAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yılda 200 bin batırdım sağlık olsun seninki bişi değil
    Hadi be ! Üzüldüm...