kaldıraçlı işlemler her babayiğidin işi değil, kaldıraça gireceksen arkada seni tutabilecek bir desteğinin olması gerekir,
aksi taktirde kaldıraç:
battı balık yan gider demek.
battı balık yan gider demiş ve kaybetmişsin,
geçmiş olsun
Tüm paramı kaybettim
58
●4.238
- 07-09-2020, 04:40:40
- 07-09-2020, 10:47:59yigitdemr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x100 kaldıraç kullanmanın sebebi nedir. Kaldıraçlı piyasalarda iş bilmiyorsan x5 bile geçmeyeceksiniz. Senin için çok güzel tecrübe olmuş. Zararı çıkartmak için uğraşma derim. Bırak o sana bir tecrübe olsun - 07-09-2020, 10:51:27yazdığına göre totalde 2000 TL kaybetmişsin ama asıl üzülmen gereken bence tüm paranın 2000 TL olması. Yaşın kaç olursa olsun WEB biliyorsan birşekilde kazanıyor olman gerek geliştirerek, heleki R10 da üyeliğin de varsa. Makale yazsan bile toplarsın, bu ders sana çok daha büyük şeyler katacaktır.Yemin olsun misal ben 2015 de 23 bin lira iddiaa ya bastığımı hatırlıyorum, kazansam da yemeyecektim haram korkusu da var ama bağımlılık gibiydi, sonra bir bıraktım bir daha dersimi aldım, şuan o dersi almamış olsam, yine oynardım. O yüzden dediğim gibi üzülme, üzüleceksen neden az kazanmışsın ona üzül, tüm paran 2000 olmamalı +18 yaşında isen tabi
- 07-09-2020, 10:53:58Hocam kaldıraç yapacağınıza. Yatırımlık olarak alın kenarda dursun. Kaldıraç kumar gibi birşey. yatırım olarak alırsanız kesin kazanırsınız hele 10.000 Dolar altına
- 07-09-2020, 11:59:49haram para olan nedir? zihniyete bakar mısın... yahu hisse satın almanın, yatırım yapmanın haram olan kısmı nedir? ülke olarak beka değil zeka sorunumuz var sanırım