yazdığına göre totalde 2000 TL kaybetmişsin ama asıl üzülmen gereken bence tüm paranın 2000 TL olması. Yaşın kaç olursa olsun WEB biliyorsan birşekilde kazanıyor olman gerek geliştirerek, heleki R10 da üyeliğin de varsa. Makale yazsan bile toplarsın, bu ders sana çok daha büyük şeyler katacaktır.Yemin olsun misal ben 2015 de 23 bin lira iddiaa ya bastığımı hatırlıyorum, kazansam da yemeyecektim haram korkusu da var ama bağımlılık gibiydi, sonra bir bıraktım bir daha dersimi aldım, şuan o dersi almamış olsam, yine oynardım. O yüzden dediğim gibi üzülme, üzüleceksen neden az kazanmışsın ona üzül, tüm paran 2000 olmamalı +18 yaşında isen tabi