yigitdemr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işlemler böyle %1 düşünce paranın hepsi gidiyor %1 yükselince %100 yükselmiş gibi oluyor


x100 kaldıraç kullanmanın sebebi nedir. Kaldıraçlı piyasalarda iş bilmiyorsan x5 bile geçmeyeceksiniz. Senin için çok güzel tecrübe olmuş. Zararı çıkartmak için uğraşma derim. Bırak o sana bir tecrübe olsun