Hayatım boyunca borsa işine falan girmedim. Kafam basmıyor zaten sanırım o konulara. Ve iyi ki diyorum. Ben biraz teyzelik yatırım gözüyle bakıyorum olaya. En başından bu yana altına yatırım yapıyorum ve daha hiç zarar ettiğim olmadı.

Geçmiş olsun.