Konu
Tüm paramı kaybettim
07-09-2020, 02:51:45
#34
Metehan
Hayatım boyunca borsa işine falan girmedim. Kafam basmıyor zaten sanırım o konulara. Ve iyi ki diyorum. Ben biraz teyzelik yatırım gözüyle bakıyorum olaya. En başından bu yana altına yatırım yapıyorum ve daha hiç zarar ettiğim olmadı.
Geçmiş olsun.