ben geçen hafta 1 saatte 2 bin dolar kaybettim ama kaldıraçlı işlemlerde değil spot piyasada stop oldum gitti para stop koymasam yine aynı fiyata gelecek ve zararsız kurtulmuş olacaktım ama daha alttan alım için alım emri girdim dipten geldi bugün 17 bin tl kâra geçtim tabiikide spot piyasada kaldıraçlı piyasalardan uzağım..spotta işlem yapın kaldıraç çok tehlikeli spotta paranız yarıya düşse bile beklediğiniz taktirde eski bakiyeye geliro hatta 2x - 10x - 100x - ..x'e kadar gidiyor o para..250 dolar kaybı nasihat olarak alın pahalı bi ders gibi görün yapacak birşey yok.