Kripto para piyasasının geleceği
18
●975
- 10-06-2018, 23:18:11Zamanında kaardayken daha çok gelir dedik satmadık. 2 Katı zarardayız. En azından rakamlar %40-50 arta direk satıp çıkarım. Bir daha işim olmaz coinle.
- 11-06-2018, 00:18:04yaptirmazlarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu pc daha onemli alanlarda islev goruyor - 11-06-2018, 02:03:04Üyeliği durdurulduBende 450 dolar yatırım yapmıştım şimdi baktımda 63 dolar kalmış -x7 falan yapmışım
3 - 4 aydır hiçbir borsayada girmiyorum.
Herkesin kendi bileceği iş ama coin işlerinin ne güvenli nede sürdürülebilir olduğunu sanmıyorum az çok yazılım bilgim var düşündüğümde içinden çıkılamaz problemler olduğunu görüyorum işin içine fazla girmedim tabiki çok fazla zaman istiyor anlamadığım mevzularda olabilir.
Süper bilgisayarlar ilk başta olumsuz etkileyebilir zamanla problemler zorlaştırılır sorun olacağını sanmıyorum zaten kriptolarda buna karşı bir önlem var 256 bit sanırım bu rakam yetersiz kalırsa komple değişikliğe gidilir 256 yerine 1024 bit gibi. - 22-07-2018, 18:03:55Blockchain, önemini yitirmez. Teknolojik avantajı uzun vadede hayatımıza daha verimli bir şekilde yerleşecektir.
Blockchain'in sağladığı dijital ortamda teyit kolaylığı muhakkak ki hayatımızda kalıcı bir şekilde entegre olacak gibi. - 22-07-2018, 20:24:16Başkalarını bilemem ama benim hayatımda şu dönem etkili bir yer aldığı kesin
Pc'de 7/24 binance açık : ))
Yaklaşık 4-6 aylık tecrübem ile öğrendiğim bunda beklemek hiç akıl karı değil. Anlık vur kaç takılıyorum. 1-2 alttan alıp, 1-2 üstten veriyorum. Bazende çok alta yazıp gelirse gelir mantığı takılıyorum. Bu şekilde ilk girdiğim sermayem btc değeri bazında yaklaşık %50 civarı erimişse de (13850 $ iken girmiştim, şu an 7500 $) al satlar ile eldeki btc miktarını iki katından fazlaya çıkarttım. Çok büyük bir kazanç sağlamış olmasam da zararda değilim en azından. Yükselirsede çok güzel olacak.. - 22-07-2018, 20:39:31Üyeliği durdurulduAjiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 Gün kadar önce ikinci bitcoin yükselişinde 17 ETH Margin Buy açmıştım 486USD'den, 456 USD'ye stop koymuştum 2.5k zarardayım
İlk defa zarar ediyorum, çok koydu.
Hatırladıkça gözümden yaş geliyor.
440 USD'ye düşerse 25 ETH Margin Buy açıcam, ya herro ya merro oynucam.
Bendeki son durum, 24 saat ekran bu şekilde.Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
