• 10-06-2018, 23:18:11
    #10
    Zamanında kaardayken daha çok gelir dedik satmadık. 2 Katı zarardayız. En azından rakamlar %40-50 arta direk satıp çıkarım. Bir daha işim olmaz coinle.
  • 11-06-2018, 00:15:10
    #11
    9200$ dan aldim 1 ay once falan sonrasi felaket.Ben pek elimde tutmazdim al sat ciyim normalde arkadasin gazina geldim al unut cikar daha dedi.Aldim simdi unutamiyom Aman Allahim zarardan kurtulayim dahada bulasmam...
  • 11-06-2018, 00:18:04
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu haber kripto dünyasını etkilemez. Böyle bir bilgisayarda yapılmaz
    yaptirmazlar
    bu pc daha onemli alanlarda islev goruyor
  • 11-06-2018, 01:16:29
    #13
    Durumlar fena.. Bugün gene çakmalar var.. Pis yan ise ne bitcoin ile ne de alt coinler ile işlem yapılabiliyor. Hangisine geçsen fark etmiyor ona da çakıyorlar Sonumuz hayrola demekten başka da birşey gelmiyor elden..
  • 11-06-2018, 02:03:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bende 450 dolar yatırım yapmıştım şimdi baktımda 63 dolar kalmış -x7 falan yapmışım 3 - 4 aydır hiçbir borsayada girmiyorum.

    Herkesin kendi bileceği iş ama coin işlerinin ne güvenli nede sürdürülebilir olduğunu sanmıyorum az çok yazılım bilgim var düşündüğümde içinden çıkılamaz problemler olduğunu görüyorum işin içine fazla girmedim tabiki çok fazla zaman istiyor anlamadığım mevzularda olabilir.

    Süper bilgisayarlar ilk başta olumsuz etkileyebilir zamanla problemler zorlaştırılır sorun olacağını sanmıyorum zaten kriptolarda buna karşı bir önlem var 256 bit sanırım bu rakam yetersiz kalırsa komple değişikliğe gidilir 256 yerine 1024 bit gibi.
  • 11-06-2018, 09:56:35
    #15
    Ocak ayından bu yana 500 milyar dolar eridi. Şaka gibi. Neyseki tüm yatırımımı zararsız hatta bir miktar kar ile çekmiştim.
    Bir daha bulaşacağımı hiç sanmıyorum.
  • 22-07-2018, 18:03:55
    #16
    Blockchain, önemini yitirmez. Teknolojik avantajı uzun vadede hayatımıza daha verimli bir şekilde yerleşecektir.

    Blockchain'in sağladığı dijital ortamda teyit kolaylığı muhakkak ki hayatımızda kalıcı bir şekilde entegre olacak gibi.
  • 22-07-2018, 20:24:16
    #17
    Başkalarını bilemem ama benim hayatımda şu dönem etkili bir yer aldığı kesin Pc'de 7/24 binance açık : ))

    Yaklaşık 4-6 aylık tecrübem ile öğrendiğim bunda beklemek hiç akıl karı değil. Anlık vur kaç takılıyorum. 1-2 alttan alıp, 1-2 üstten veriyorum. Bazende çok alta yazıp gelirse gelir mantığı takılıyorum. Bu şekilde ilk girdiğim sermayem btc değeri bazında yaklaşık %50 civarı erimişse de (13850 $ iken girmiştim, şu an 7500 $) al satlar ile eldeki btc miktarını iki katından fazlaya çıkarttım. Çok büyük bir kazanç sağlamış olmasam da zararda değilim en azından. Yükselirsede çok güzel olacak..
  • 22-07-2018, 20:39:31
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumlar fena.. Bugün gene çakmalar var.. Pis yan ise ne bitcoin ile ne de alt coinler ile işlem yapılabiliyor. Hangisine geçsen fark etmiyor ona da çakıyorlar Sonumuz hayrola demekten başka da birşey gelmiyor elden..

    4 Gün kadar önce ikinci bitcoin yükselişinde 17 ETH Margin Buy açmıştım 486USD'den, 456 USD'ye stop koymuştum 2.5k zarardayım

    İlk defa zarar ediyorum, çok koydu.
    Hatırladıkça gözümden yaş geliyor.

    440 USD'ye düşerse 25 ETH Margin Buy açıcam, ya herro ya merro oynucam.



    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkalarını bilemem ama benim hayatımda şu dönem etkili bir yer aldığı kesin Pc'de 7/24 binance açık : ))

    Yaklaşık 4-6 aylık tecrübem ile öğrendiğim bunda beklemek hiç akıl karı değil. Anlık vur kaç takılıyorum. 1-2 alttan alıp, 1-2 üstten veriyorum. Bazende çok alta yazıp gelirse gelir mantığı takılıyorum. Bu şekilde ilk girdiğim sermayem btc değeri bazında yaklaşık %50 civarı erimişse de (13850 $ iken girmiştim, şu an 7500 $) al satlar ile eldeki btc miktarını iki katından fazlaya çıkarttım. Çok büyük bir kazanç sağlamış olmasam da zararda değilim en azından. Yükselirsede çok güzel olacak..
    Bendeki son durum, 24 saat ekran bu şekilde.