Başkalarını bilemem ama benim hayatımda şu dönem etkili bir yer aldığı kesin

Pc'de 7/24 binance açık : ))
Yaklaşık 4-6 aylık tecrübem ile öğrendiğim bunda beklemek hiç akıl karı değil. Anlık vur kaç takılıyorum. 1-2 alttan alıp, 1-2 üstten veriyorum. Bazende çok alta yazıp gelirse gelir mantığı takılıyorum. Bu şekilde ilk girdiğim sermayem btc değeri bazında yaklaşık %50 civarı erimişse de (13850 $ iken girmiştim, şu an 7500 $) al satlar ile eldeki btc miktarını iki katından fazlaya çıkarttım. Çok büyük bir kazanç sağlamış olmasam da zararda değilim en azından. Yükselirsede çok güzel olacak..