EgemenPolat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ETh çok takip etmediğim bir coin o yüzden de bir öneri sunup sizi yanıltmak istemem. Ama Steem'i takip ediyorum. Geçen 2 gün önce anlık değeri 2000+ satoshi iken 1750 satoshi alım yazmıştım. Tahta da işlem hacmi yok diye 1000 satoshi'ye kadar çaktılar
içime oturdu (1 gün önce 1500 satoshi'den, daha önceki gün 1600 satoshi'den alım girmiştim, her gün %20 civarı filan da alta alım giriyorum ya tutarsa misali).. O tahta da en az %40 ve üzeri alta yazarak (1200 satoshi civarı) alım girerseniz, alım talebiniz gerçekleşirse hiç şaşırmam
Bol kazançlar dilerim.
