4 Gün kadar önce ikinci bitcoin yükselişinde 17 ETH Margin Buy açmıştım 486USD'den, 456 USD'ye stop koymuştum 2.5k zarardayım
İlk defa zarar ediyorum, çok koydu.
Hatırladıkça gözümden yaş geliyor.
440 USD'ye düşerse 25 ETH Margin Buy açıcam, ya herro ya merro oynucam.
Bendeki son durum, 24 saat ekran bu şekilde.
Zarar için üzüldüm, dilerim kısa vadede çıkartır üstüne kar elde edersiniz. Gerçekten garip bir piyasa burası. Bir nevi kumar oyunuyoruz aslında. Hatta biz oynamıyoruz başkaları oynuyor onlar kazandın ya da kaybettin diyor bizde hee tamam diyoruz.
ETh çok takip etmediğim bir coin o yüzden de bir öneri sunup sizi yanıltmak istemem. Ama Steem'i takip ediyorum. Geçen 2 gün önce anlık değeri 2000+ satoshi iken 1750 satoshi alım yazmıştım. Tahta da işlem hacmi yok diye 1000 satoshi'ye kadar çaktılar

içime oturdu (1 gün önce 1500 satoshi'den, daha önceki gün 1600 satoshi'den alım girmiştim, her gün %20 civarı filan da alta alım giriyorum ya tutarsa misali).. O tahta da en az %40 ve üzeri alta yazarak (1200 satoshi civarı) alım girerseniz, alım talebiniz gerçekleşirse hiç şaşırmam

Bol kazançlar dilerim.