Bende 450 dolar yatırım yapmıştım şimdi baktımda 63 dolar kalmış -x7 falan yapmışım

3 - 4 aydır hiçbir borsayada girmiyorum.
Herkesin kendi bileceği iş ama coin işlerinin ne güvenli nede sürdürülebilir olduğunu sanmıyorum az çok yazılım bilgim var düşündüğümde içinden çıkılamaz problemler olduğunu görüyorum işin içine fazla girmedim tabiki çok fazla zaman istiyor anlamadığım mevzularda olabilir.
Süper bilgisayarlar ilk başta olumsuz etkileyebilir zamanla problemler zorlaştırılır sorun olacağını sanmıyorum zaten kriptolarda buna karşı bir önlem var 256 bit sanırım bu rakam yetersiz kalırsa komple değişikliğe gidilir 256 yerine 1024 bit gibi.