Durumlar fena.. Bugün gene çakmalar var.. Pis yan ise ne bitcoin ile ne de alt coinler ile işlem yapılabiliyor. Hangisine geçsen fark etmiyor ona da çakıyorlar

Sonumuz hayrola demekten başka da birşey gelmiyor elden..
4 Gün kadar önce ikinci bitcoin yükselişinde 17 ETH Margin Buy açmıştım 486USD'den, 456 USD'ye stop koymuştum 2.5k zarardayım
İlk defa zarar ediyorum, çok koydu.
Hatırladıkça gözümden yaş geliyor.
440 USD'ye düşerse 25 ETH Margin Buy açıcam, ya herro ya merro oynucam.
Başkalarını bilemem ama benim hayatımda şu dönem etkili bir yer aldığı kesin

Pc'de 7/24 binance açık : ))
Yaklaşık 4-6 aylık tecrübem ile öğrendiğim bunda beklemek hiç akıl karı değil. Anlık vur kaç takılıyorum. 1-2 alttan alıp, 1-2 üstten veriyorum. Bazende çok alta yazıp gelirse gelir mantığı takılıyorum. Bu şekilde ilk girdiğim sermayem btc değeri bazında yaklaşık %50 civarı erimişse de (13850 $ iken girmiştim, şu an 7500 $) al satlar ile eldeki btc miktarını iki katından fazlaya çıkarttım. Çok büyük bir kazanç sağlamış olmasam da zararda değilim en azından. Yükselirsede çok güzel olacak..
Bendeki son durum, 24 saat ekran bu şekilde.