• 12-02-2018, 22:25:33
    #46
    tugraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu gönderimde benım 300 ucashım gitmişti şimdi transfer ekranıda 5 ucash yazıyor gonderım ucretı kazıklandık galıbaa )
    Aynen hocam 5 ucash kesiyor kesin. Kalan 454'de gönderdim şimdi; 449 yazabildim.
  • 12-02-2018, 22:29:22
    #47
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam 5 ucash kesiyor kesin. Kalan 454'de gönderdim şimdi; 449 yazabildim.
    ucashı btc alphanın direk ucash adresıne gönderıyorsan eğer u.cash sitesinin hangi menusunden gonderıyorsun. witdraw kısmında eth adresı ıstıyor :S
  • 12-02-2018, 22:32:42
    #48
    Withdraw kısmından hocam aynen, oraya ucash adresini yazıyorsun altta detayları anlatıyor zaten. Ethereum tabanlı olduğu için öyle yazıyor hocam, bir çok yeni airdrop bu şekilde çalışıyor. Örnek olarak Iosttoken'de benden ilk başta eth adresi istesi binance eth girdim, sonra ico'ya girince otomatik olarak iost token deposit adresime yattı.
  • 12-02-2018, 22:38:37
    #49
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Withdraw kısmından hocam aynen, oraya ucash adresini yazıyorsun altta detayları anlatıyor zaten. Ethereum tabanlı olduğu için öyle yazıyor hocam, bir çok yeni airdrop bu şekilde çalışıyor. Örnek olarak Iosttoken'de benden ilk başta eth adresi istesi binance eth girdim, sonra ico'ya girince otomatik olarak iost token deposit adresime yattı.

    ya benden niye ağ ücretı olarak 300 ucash aldı anlamadım wallahı delircemmm
  • 12-02-2018, 22:40:55
    #50
    tugraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya benden niye ağ ücretı olarak 300 ucash aldı anlamadım wallahı delircemmm
    Hocam siz send ucash kısmını kullanarak mı yaptınız?
  • 12-02-2018, 22:45:00
    #51
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz send ucash kısmını kullanarak mı yaptınız?

    hayır hocam bende witdrawdan yaptım 5 ucash kesintisi bugun uygulanmıs şans iste gitti 295 tane
  • 12-02-2018, 23:14:24
    #52
    Az önce btc-alpha sitesinden üyelik acip 500 adet gönderim yaptim. Sorunsuz gecerse geri kalan bakiyeyi de oraya cekecegim. Durumu hep birlikte takip ederiz.
  • 12-02-2018, 23:23:51
    #53
    bende elimde bulunan 1k yı gecirdim bakalım bir gecsinde hiç yoktan 100$ mı öyle bişi ediyor şuan sanırım
  • 12-02-2018, 23:24:30
    #54
    Beyler gönderim yapıpta btc alpha hesabına gecen var mı.