tugraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu gönderimde benım 300 ucashım gitmişti şimdi transfer ekranıda 5 ucash yazıyor gonderım ucretı kazıklandık galıbaa )
Aynen hocam 5 ucash kesiyor kesin. Kalan 454'de gönderdim şimdi; 449 yazabildim.