Withdraw kısmından hocam aynen, oraya ucash adresini yazıyorsun altta detayları anlatıyor zaten. Ethereum tabanlı olduğu için öyle yazıyor hocam, bir çok yeni airdrop bu şekilde çalışıyor. Örnek olarak Iosttoken'de benden ilk başta eth adresi istesi binance eth girdim, sonra ico'ya girince otomatik olarak iost token deposit adresime yattı.
ya benden niye ağ ücretı olarak 300 ucash aldı anlamadım wallahı delircemmm