• 05-01-2018, 01:27:19
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işin içinde sadece bankalar yok. yakında haberini alırsınız. YTD
    Bende bilmiyorum diyorsun yani
  • 05-01-2018, 01:29:18
    #29
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bilmiyorum diyorsun yani
    öyle diyelim öyle olsun.
  • 05-01-2018, 01:34:17
    #30
    Kendi Listem Hocam Herkez yorum yapabilir.
  • 05-01-2018, 01:34:57
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Ilk mesajda takip edilen ve önerilen coinler sorulmuş. Konuyla ilgili birkaç mesaj var. Gerisi standart R10 polemikleri...
    Ne ripple imiş arkadaş be! Bi' konuyu da ağız tadıyla takip edemez olduk. :/
  • 05-01-2018, 01:39:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    bütün alt coinler risklidir hele hele yeni çıkanlar, dikkat edilmesi gereken ne derseniz uzun vadeli düşünürsek ihtiyacımız olmayan ve size dokunmayacak tutarda alın ve unutun gelirse sizin batarsa zaten battı.

    Birde bir hedefiniz limitiniz olsun mesela 0,50 girdiniz kendinize bir hedef belirleyin bu 2,5 olursa çıkın Allah bereket versin deyin kanaatkar olun tabi siz çıkarsınız uçar gider o ayrı ama kazancınızı küçük görürseniz tüh vah derseniz hırslanır ve daha büyük risklere girersiniz.

    ben ne yaptım mesela 3K poe aldım attım kenara 0.14 ile girdim bakalım ne olacak nisan 2018 gibi asgari 1 USD bekliyorum.. analiz değil temennim sadece
  • 06-01-2018, 00:42:26
    #33
    Misafir
    Dogecoin Şaka gibi geliyor ama 3 ay önce aldım. Şuan Fazlasıyla kardayım.
  • 06-01-2018, 03:14:37
    #34
    pac / usd günün en çok kazandıranı 107 btc işlem hacmi yapıldı yubit sitesinde.
    İnşallah daha da yükselir değeri 0,00X olunca altımıza belki de jip atarız
  • 06-01-2018, 03:35:16
    #35
    Üyeliği durduruldu
    TODOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ripple 1 sene içerisinde 1000 $ 'lık bir değere sahip olacak bu burada kalsın

    Diğer düşüncem ve mantıklı gelen yatırım ise TRX ve XML çok büyük patlamalar yaşanacak bu coinlerde..
    vaay gördüğüm en iyi yatırım tavsiyesi olabilir bu

    totalde 100 milyar ripple var , 1k usd olacaksa 100 trilyon dolar market cap olacak. masallah ripple cok ugrasmassın swiftle bilmemneyle , tek başına güney amerika kıtasını alır 100 trilyon dolar market cap ile. Yanında antarktika kıtasını da hediye ederler herhalde

    Allahım ne günlere kaldık ya , 3,5 gündür piyasayı takip edenler yatırım tavsiyesi falan vermeye başladı

    İnanilmaz
  • 06-01-2018, 10:04:44
    #36
    Yahu ısrarla fiyatı düşük olanlardan adet olarak yüksek alımlar yapın diyorum.

    "Kin" almıştım 0,000129 USD'den, bir sıfır atladı oldu 0,001444 USD. Henüz 4 borsada işlem görüyor, bu sayı arttıkça fiyatı da artacak.

    Bir altcoin ne kadar az borsada işlem görüyorsa o kadar ucuzdur. İşte bu da toplama fırsatı sunar insana. Sonra yeni borsalara açıldıkça fiyatını katlar. Sen de parana para katarsın.

    Trenler kaçmadan en az birine 100 dolarlık yatırım yapın. Coin işinden kimse zarar etmez, sadece bazı coinler az kazandırır.