bütün alt coinler risklidir hele hele yeni çıkanlar, dikkat edilmesi gereken ne derseniz uzun vadeli düşünürsek ihtiyacımız olmayan ve size dokunmayacak tutarda alın ve unutun gelirse sizin batarsa zaten battı.
Birde bir hedefiniz limitiniz olsun mesela 0,50 girdiniz kendinize bir hedef belirleyin bu 2,5 olursa çıkın Allah bereket versin deyin kanaatkar olun tabi siz çıkarsınız uçar gider o ayrı ama kazancınızı küçük görürseniz tüh vah derseniz hırslanır ve daha büyük risklere girersiniz.
ben ne yaptım mesela 3K poe aldım attım kenara 0.14 ile girdim bakalım ne olacak nisan 2018 gibi asgari 1 USD bekliyorum.. analiz değil temennim sadece