Yahu ısrarla fiyatı düşük olanlardan adet olarak yüksek alımlar yapın diyorum.
"Kin" almıştım 0,000129 USD'den, bir sıfır atladı oldu 0,001444 USD. Henüz 4 borsada işlem görüyor, bu sayı arttıkça fiyatı da artacak.
Bir altcoin ne kadar az borsada işlem görüyorsa o kadar ucuzdur. İşte bu da toplama fırsatı sunar insana. Sonra yeni borsalara açıldıkça fiyatını katlar. Sen de parana para katarsın.
Trenler kaçmadan en az birine 100 dolarlık yatırım yapın. Coin işinden kimse zarar etmez, sadece bazı coinler az kazandırır.