• 04-01-2018, 19:25:43
    #1
    Merhabalar Saygıdeğer Hocalarım,
    Birkaç coin ile ilgili ongorum var. Sizlerin de coin önerinizi ve somut delilleri ile nedenleri ile ilgili verileri paylaşmanizi rica ediyorum.



    1.Ripple: Güçlü CEO'su ile sağlam kadrosu, Altyapi, Gonderim hizi, Uluslararası kullanilabilirlik, Swift sistemine alternatif, Gittikce artan hacim, Bankalarin altyapi çalışmalari

    2. Poe: 5 ay önce piyasaya girmesi, hacim, piyasalarda gördügu kabul, transfer hizi, Altyapi

    3.IOTA: Paralel onay algoritmasi sayesinde çok hizli transfer, nesne ekonomisi, Çekim yoğunlugu na ters orantılí işlem hizi.
  • 04-01-2018, 19:28:30
    #2
    IOTA yı bir türlü sevemiyorum
  • 04-01-2018, 19:36:20
    #3
    IOTA'yı sözde yapılan yatırımlar sayesinde elde tutuyorum açıkcası.

    Ripple'yi de arkadaşın dediği gibi yakın zamanda ETH gibi görebiliriz diye aldım.

    POE'de elimde hatırı sayılır sayıda var. Çok durgun şu anlık diyebilirim.

    Benim favorilerim arasında şu an Binance (BNB) var, yakın zamanda 50 dolar seviyesini görür diye düşünüyorum.
  • 04-01-2018, 19:57:20
    #4
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IOTA'yı sözde yapılan yatırımlar sayesinde elde tutuyorum açıkcası.

    Ripple'yi de arkadaşın dediği gibi yakın zamanda ETH gibi görebiliriz diye aldım.

    POE'de elimde hatırı sayılır sayıda var. Çok durgun şu anlık diyebilirim.

    Benim favorilerim arasında şu an Binance (BNB) var, yakın zamanda 50 dolar seviyesini görür diye düşünüyorum.
    Sizce bunların yükselmesinin başlıca sebepleri nedir.

    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IOTA yı bir türlü sevemiyorum
    Hangi coini tercih ediyorsunuz.

    TODOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ripple 1 sene içerisinde 1000 $ 'lık bir değere sahip olacak bu burada kalsın

    Diğer düşüncem ve mantıklı gelen yatırım ise TRX ve XML çok büyük patlamalar yaşanacak bu coinlerde..
    POE hakkında düşünceniz nedir.
  • 04-01-2018, 20:05:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ripple atağını yaptı lumen peşinden geliyor.
    Tron ve verge birkaç dolara ulaşabilir.
    GVT den çok güzel bir atak bekliyorum 10x en az
    enj, poe link gibi koinlerde var
  • 04-01-2018, 20:07:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    EmreCapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce bunların yükselmesinin başlıca sebepleri nedir.


    Hangi coini tercih ediyorsunuz.


    POE hakkında düşünceniz nedir.
    Fikrimce 1-2 hafta içinde ufak bir atak yapar POE'de lumenin arkasından gelir diye düşünüyorum..
  • 04-01-2018, 20:14:49
    #7
    EmreCapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce bunların yükselmesinin başlıca sebepleri nedir.
    Bence, alt yapi, ilgi, arz-talep ve distan gelen büyük yatirimlardan kaynaklaniyor.
  • 04-01-2018, 20:15:38
    #8
    bunlar nerden alınıyor millet onu bilse baya alır da nereden başlayacağını bilmiyor benim çevremdeki çoğu kişi
  • 04-01-2018, 20:16:52
    #9
    Ripple'yı hangi sitelerden alıyorsunuz acaba?