IOTA'yı sözde yapılan yatırımlar sayesinde elde tutuyorum açıkcası.
Ripple'yi de arkadaşın dediği gibi yakın zamanda ETH gibi görebiliriz diye aldım.
POE'de elimde hatırı sayılır sayıda var. Çok durgun şu anlık diyebilirim.
Benim favorilerim arasında şu an Binance (BNB) var, yakın zamanda 50 dolar seviyesini görür diye düşünüyorum.